Mercedes SL65 AMG

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Posle predstavljanja bazne verzije restilizovanog modela SL, kompanija Mercedes AMG MGmbH u promet je pustila informacije i fotografije dve najsnažnije verzije SL 63 AMG i SL 65 AMG, koje raspolažu snagom od koje se diže kosa na glavi: 525 i 612 konjskih snaga...
 
 
 
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Optički, AMG SL razlikuje se od bazne izvedbe po agresivnom bodykitu. Tačnije rečeno, na AMG modelima SL-a sve je novo, od odbojnika, blatobrana, usisnika za vazduh, izduvnih cevi, ogromnih kočionih sistema, koji već na prvi pogled ulivaju strahopoštovanje. U standardnoj opremi biće i BIXENON svetlosne grupe, sa specijano programiranih 5 programa rada, u zavisnosti od tipa vožnje i vremena vožnje. Na polju elektronike u AMG modelima SL-a predstavljen je potpuno novi sistem sa oznakom NTG 2.5, kojim se ovladava Bluetooth uređajem, kao i sistemom za glasovne naredbe, Linguatronic.
 
 
 
 
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Za one koji preferiraju turbo agregate, pripremljena snažnija verzija Sl 65 AMG. Iako ima oznaku broj za dva veći od gore pomenutog modela, motor raspolaže zapreminom manjom od verzije SL 63 AMG. Mercedes SL 65 AMG opremljen je Bi-turbo agregatom zapremine 5 980 kubnih centimetara, ali uz pomoć dva turbopunjača razvija strašnih 612 konjskih snaga pri 4 800 o/min i, možemo slobodno reći tramvajski Obrtni moment od 1000 Nm u rasponu od 2000 do 4000 o/min. Radi se o dobro poznatom V12 motoru, koji pogoni i model Maybach. SL 65 AMG do stotke ubrzava za 4,2 sekunde, a maksimalna brzina, takođe, ograničena je na 250 km/h. Za veliku snagu, potrebne su i velike kočnice. Model SL 65 AMG zaustavljaće kočioni diskovi dimenzija 390 x 36 milimetra napred i 360 x 26 mm pozadi. Velika snaga modela SL65 AMG do podloge stiže preko poznatog petostepenog automatizovanog menjača, koji poseduje kontrolu Obrtnog momenta i enormne sile koju poseduje ovaj motor i koja sigurno treba da se prenese do zadnjih točkova.
 
 
 
 

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Verzija SL AMG na nemačkom tržištu košta od 145 240 Eura, dok cena modela SL 65 AMG počinje od 221 519 Eura. Oba modela prvi put javnosti će biti prikazana na predstojećem sajmu automobila u Ženevi.

 

 

 

 

Novi Volvo XC60

Još jedan SUV model je spreman za tržišnu utakmicu. Uz visok kvalitet izrade, nudi i podjednako visok stepen bezbednosti, jer mnogo senzora, poput svojevrsnog šestog čula, nadzire sve što se događa, pa je vožnja, samim tim sasvim opuštena.

 

 

 

 

 

Novi Volvo "XC60" privlači poglede, podstiče radoznalost i stvara želju. Želju za posedovanjem, jer ima privlačan dizajn i elegantnu pojavu. Time se ne umanjuje sadržaj koji nudi, ali bez dobrog dizajna, danas je uspeh jednostavno nemoguć, pa makar se radilo i o najopremljenijem SUV-u.

 

 

 

 

 

U Volvou su dobro promešali karte, znajući da imaju veoma opasnu konkurenciju. Odlučili su da cena bude malo niža od audija "Q5", BMW-a "X3" i mercedesa "GLK". Ta cena bi mogla da odgovara onima koji traže malo jeftinije od pomenutih modela, a mogla bi da bude prikladna i onima koji žele da se malo "izdignu" iz nižih kategorija. Da bi se čovek smestio za upravljač volvoa "XC60", potrebno je najmanje 37.900 evra, što nije malo, ali nije ni toliko skupo da bi bilo nedostižno, posebno ako se uzme u obzir šta se dobija zauzvrat.

 

 

 

 

 

 

Novi BMW z4

 

 


 

 

Nova generacija "Z4" predstavlja sa ptripitomljenim dizajnom i dve velike novine u vidu tvrdog sklopivog krova i sedmostepenog automatskog menjača sa dva kvačila, koji otkriva mračnu stranu trolitarskog motora.

 

 

 

 

Klasičan BMW-ov roudster se vratio na automobilsku scenu, nakon što su ga svežiji i atraktivniji rivali poslednjih godina izgurali iz žiže interesovanja. Sa novim ruhom, "Z4" predstavlja se kao nova generacija starog imena. Umesto drugačijeg broja, nova generacija je dobila drugačiji krov, što je najveća izmena u odnosu na prethodnika.

Svetska premijera novog "Z4" će biti na Salonu automobila u Detroitu, evropska na sličnoj manifestaciji u Ženevi, dok će se u prodajnim salonima naći sredinom maja. Izvor zabave leži u BMW-ovim motorima.

Nemačka fabrika u prvi plan ističe svoj redni šetocilindrični motor, koji se u "Z4" nudi u dve verzije i to sa 255 konjskih snaga i 306 konjskih snaga.

 

 

 

 

Snažnija verzija ovom pitomom izgledu dvoseda nudi divlje performanse jednog klasičnog roudstera, kod kojeg bi trebalo da svaki preveženi kilometar puta bude posvećen zabavi, a ne pukom trensportu.

Sa trolitarskim benzinskim motorom, uz pomoć obrtnog momenta od 400 Nm i uz asistenciju dva turbopunjača da

Novi Volvo S60

Na salonu automobila u Detroitu, koji počinje druge nedelje januara sledeće godine, švedski Volvo predstaviće novi koncept, i tako, u stvari, dati nagoveštaj kako bi trebalo da izgleda novi "S60" koji bi trebao da se pojavi na tržištu 2010.godine.

Novi automobil odlikuje sportski dizajn, koji je ipak zadržao primese prepoznatljivih Volvoovih linija, koje je vešto sa trendovima uklopio dizajnerski ti, na čelu sa Stivom Martinom. Ono što se posebno izdvaja u pojavi "S60 koncepta"su zadnja paralelogramska vrata, koja u potpunosti oslobađaju prostor za ulazak u vozilo jer, praktično, kližu sasvim unazad, dok je "svemirski" enterijer nešto na šta korisnici, kako kažu u Volvou, moraju da se naviknu, jer će ih zaista i očekivati u novom automobilu.

 

 

 

Nije potrebno naglašavati da je koncept opremljen svim mogućim bezbednosnim sistemima koje je Volvo već predstavio u drugim modelima, ali su ovde dodatno poboljšani. Inspiracija sa trkačkih staza, koja je očigledna u spoljašnjem izgledu vozila delimično se prenosi i na motorizaciju, a za pokretanje koncepta izabran je četvorocilindrični 1,6 litarski benzinski agregat, koji koristi GTDi tehnologiju ubrizgavanja goriva pomoću turbopunjača i razvija 180 konjskih snaga. Ovaj motor biće predstavljen u serijskom Volvo automobilu u drugoj polovini 2009. godine.